Sunday 14 January 2018

"Segmen Blogger - Jom Google Plus" Blogger hasrul Hassan


Jom Join segmen ni untuk kita mengeratkan silaturrahim.
Di samping itu juga ia membolehkan rakan blogger lain tahu bahawa blog saya juga wujud.

Mana tahu ada di antara rakan blogger yang menjalankan bisnes sama ada secara part time atau full time boleh la jengok blog saya sebab saya suka berkongsi berkaitan  dengan strategi dan pengurusan  perniagaan. Nanti rakan-rakan blogger boleh la mencari idea baru berkenaan pengurusan perniagaan.


Okey lah.. Itu saja komen dari saya. semoga ramai lagi yang join program anjuran saudara Hasrul Hasan ni.

<script async="" defer="" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script>
 <g:plusone size="tall" data-href="http://usryabdullah.blogspot.my/" data-lang="ms"></g:plusone>
 

5 comments:

Shikin Razali said...

Selamat bersegmen..

usryabdullah said...

Just for a networking and support each others

Amir Mazlan said...

bagus join segmen ni..salah satu cara untuk tarik trafik percuma..

OKje said...

Lama dah saya tak join segmen ni. Masa mula mula berblogging dulu selalu jugak join

usryabdullah said...

Otai yang dah ramai followers boleh abaikan segmen ini. Tapi kalau just untuk support member.Tak jadi masalah

Hidup tidak selalunya indah Namun kita kena terima seadanya

Orang kata langit tak selalunya cerah, kadang kala ada datang juga ribut dan taufan. Namun kita diminta untuk terima apa yang berlaku itu se...